Cultuur, erfgoed, evenementen en sport

5.2 Apeldoorn Partners pakken samen de regie en uitvoering op de Citymarketingvisie 2020 – 2025.

   

PRESTATIE

5.2.1 De bewonerstevredenheid in kaart brengen (0-meting) en instrumenten en acties ontwikkelen en inzetten om deze tevredenheid te laten stijgen.

Apeldoorn Marketing gaat in 2022 de bewonerstevredenheid in kaart brengen, zodat de ontwikkelingen de komende jaren kunnen worden gemonitord. Hierbij wordt ook gekeken naar het imago van Apeldoorn bij (potentiële) bewoners.

5.2.2 Samenwerking met Apeldoorn Partners versterken op gebied van huisvesting, financiën, administratie en online marketing (gezamenlijke back office), evenals bij directievoering en projectleiding (strategie en regie).

Apeldoorn Marketing vormt de administratieve en financiële backbone van Apeldoorn Partners. In 2021 hebben Apeldoorn Partners gezamenlijk een directeur-bestuurder aangenomen. 2022 is een overgangsjaar waarin de besturen van de partners nog in functie zijn. Medewerkers van de drie partners CMA, TPA, CA vallen vanaf 2022 (m.u.v. CMA vanwege de juridische entiteit) onder aansturing van de directeur Apeldoorn Partners. De samenwerking tussen Apeldoorn Partners wordt vastgelegd in een zgn. Service level Agreement.

Deze pagina is gebouwd op 10/06/2021 07:56:13 met de export van 10/05/2021 15:50:22